دلتنگی هایم را جایی جا گذاشته ام!!!

دلتنگی هایم را جایی جا گذاشته ام!!!

0874Ghalb دلتنگی هایم را جایی، جا گذاشته ام                                                                                                                                                                                                دلم می گیرد از هر چه هست
دلتنگ می شوم به هر چه نیست
چه خوب می شد
نبود هر چه که هست
بود هر چه که نیست
دلتنگی هایم را جایی، جا گذاشته ام
کجا؟ نمی دانم
فقط دلم دل دل می کند
خسته ست و افسرده
این روزها …. بی خیال
فقط سرم درد می کند … نشانه چیست ؟ مرگ

دوباره چسب خورده ترین قسمت سینه ام می شکند
جایی که تمام ساعت های سکوت سعی به جمع کردن آن داشته ام
تب می کند نگاه … می سوزد این دلم
قلبم چه بی کس است
دنیا
همین بس است



نظرات شما عزیزان:

فاطمه خانوم
ساعت12:28---12 شهريور 1393
وبت خیلی خوشگله
پاسخ:ممنونم فاطمه جونم!!!!! مخسی بابت این که بهم سر زدی!!


sorosh
ساعت14:41---9 شهريور 1393
سلام ممنون ک راجع ب وبم نظر دادی راستی وبت عالیه ممنون ک این همه زحمت کشیدی
پاسخ:سلام آقا سروش!!! خواهش میکنم!! ممنونم از شماکه به وبم سر زدی!!امیدوارم مورد پسندتون باشه!!! مخسیییییییییییییییی بابت همه چی امیدوارم بهتر بتونم روش کار کنم!!!


اوما
ساعت14:45---8 شهريور 1393

کی میای پس؟
یعنی تامهر نمیخوای بیای؟!!!!!!!!!
پاسخ:معلوم نیست اوما!!! آجی جونم شاید هفته 4شهریور بیام!!!



اوما
ساعت12:13---8 شهريور 1393
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماندطلب عشق زهربی سروپایی نکنیم....

سلام علیکم رفیییییییق

خوبی؟!؟!

چه وبلاگ ناززززززی زدی

بابا خداقوت......

کی مسابقه داری بالامجان؟
پاسخ:سلامممممممممممممممممممممممممم اوما جونممممممممممممم!!!! به به حافظا!! سعدی!!! من ماندم تنهای تنهااااااااااااا!!!من ماندم تنها میان سیل غم هاااااااااااااااااااااا سیل غم هاااااااااااااااااااااا!!! حالا آ بده!!! خخخخخخخخخخ اوما جونم سلاممممممممممممممممممممممممممم!!! خوفی فدات شممممممممممممممممممم!!!!؟؟؟ من خوفم اگر اومام خوب باشه!!! مخسی اومااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!بابا تو اوپا آدم رو شگفت زده میکنید!!!! الان من و این همه خوش بختی محاله محاله!!!! خخخخخخخخخخخخخ مخسی زیاد اینجا کاری نمیکنم ولی دیه اوما که بیاد ببینه که هیچی!!! 27 شهریور مسابقه دارم ولی فکر نکنم اجازه بدن که برم!!!! اوم!!! چه خبرااااااااااااااااااااااااا؟؟؟ عاقا نفسم برید از ذوق زیاد موندم چه کنم!!!! اوما مراقب خودت باش!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, ] [ 12:45 ] [ maral ]
[ ]